Betingelserne gælder i det tilfælde, hvor der ikke er indgået andre skriftlige aftaler mellem dig som køber og RoS Gallery.
Leveringstidspunkt og transport
Levering af varer fra RoS Gallery anses for sket, når forbrugeren har fået varen udleveret.
Hvis varen ikke er leveret til den aftalte tid, eller efter senest 30 dage, hvis der ikke er aftalt andet leveringstidspunkt, er der tale om forsinkelse, og du kan ophæve købet, såfremt du ikke selv er skyld i forsinkelsen.
Risikoen for varerne
Reklamation af eventuelle fejl eller mangler ved levering fra RoS Gallery, skal påberåbes i rimelig tid efter, at du har opdaget fejlen. Det en din pligt at angive og på forlangende vise, hvordan fejlen eller manglen ytrer sig. Hvis du opdager en fejl, skal du hurtigt rette henvendelse til RoS Gallery. For varer med begrænset holdbarhed, er din klagemulighed afgrænset af den holdbarhedsperiode, RoS Gallery har stillet dig i udsigt.
Pris og betaling
I denne butik kan du bestille dine varer online og betale via: Dankort. Alle priser i webshoppen -på webadressen http://ros-gallery.dk - er inkl. moms. På kvitteringen/fakturaen angives særskilt moms. Vi trækker først penge på kortholders kort, når varen er afsendt, eller afhentet.
Persondatapolitik
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig. Personoplysninger registreres hos Galleri Labr og opbevares i 5 år (5 år pga. krav fra bogføringsloven) hvorefter oplysningerne slettes. Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger der indsamles og hvorfor. Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret. Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret. Oplysninger afgivet til www.ros-gallery.dk videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger. Som registreret hos Galleri Labr, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Galleri Labr via e-mail: regnskab@ros-gallery.dk Vi indsamler oplysning om kundens navn, adresse, e-mail, tlf., som altid bliver behandlet med fortrolighed. Alle informationer opbevares på betryggende vis, og er kun tilgængelige for betroede medarbejdere hos Galleri Labr.
Statistik
Statistik bruges på www.RoS-Gallery.dk og betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende et website har haft, hvor de kommer fra, på hvilken del af websitet dette forlades mm. Statistik anvendes med det formål at optimere websitet og dets funktionaliteter. Alle kontrakter indgås på Dansk. Ønskes der en kopi af ordrebekræftelsen, sendes der en mail på regnskab@rosgallery.dk med ordrenummer og vi sender en kopi via mail eller pr. post efter ønske.
Kontooplysninger
Reg nr.: 7632
Konto:2009374
Handelsbanken
Fortrydelsesret
For at benytte din fortrydelsesret skal du sende en utvetydig meddelelse om din fortrydelse til regnskab@ros-gallery.dk inden for 14 efter, du har modtaget varen. Varen skal sendes retur senest 14 dage efter, du sendte meddelelse om fortrydelsen. Du har ret til at få dine penge retur senest 14 dage efter, du sendte meddelelsen om, at du ville fortryde købet, dog ikke før vi har modtaget dokumentation for at varen er afsendt – eller har modtaget varen retur.
Du skal som udgangspunkt have alt det, du har betalt, retur, men vi forbeholder os ret til at 1) fratrække ekstraomkostninger for fremsendelse af varen, hvis du ved købet selv har valgt og bestilt en dyrere forsendelsesform, end den vi har tilbud. 2) fratrække penge hvis varens værdi er forringet, fx skadet eller bærer præg af at have været brugt udover, hvad man må i en butik.
Husk at du skal kunne: 1) Bevise, at meddelelsen om, at du vil fortryde er, afsendt. 2) Bevise at varen er returneret. 3) Betale returforsendelse. Læs mere om fortrydelse på forbrug.dk
Reklamation
Som forbruger har du 2 års reklamationsret, hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig at reklamationen er berettiget og at mangler ikke er opstået som følge af din fejlagtige brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen. Hvis varen er behæftet med en mangel, er kunden berettiget til at kræve omlevering. Det vil sige, at man kan kræve en ny vare fremsendt som erstatning for den, der reklameres over. Dette forudsætter at reklamationen er berettiget, samt at omleveringen ikke medfører urimelige omkostninger for RoS Gallery.
Du skal reklamere inden rimelig tid efter du har konstateret manglen. Reklamerer du inden 2 måneder anses reklamationen altid for værende rettidig.
Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget. Ønsker du at reklamere over et produkt er det altid en god idé at ringe til RoS Gallery eller skrive en mail til os inden du sender varen retur.
Såfremt varen ønskes returneret til os, skal det ske til vores adresse: RoS Gallery, Vindeboder 1 a, 4000 Roskilde.
Kontakt infomation findes her. Når du returnerer varen, bedes du sammen med pakken medsende oplysninger om ordrenummer samt kontonummer, hvis varen skal erstattes i kroner og øre.
Vi tager forbehold for udsolgte varer samt forsinkelser hos Post Danmark.